19 Ocak 2013 Cumartesi

Döndüm Döndüm ki Ne Döndüm


Uzun zamandır dişe dokunur bir yazı yazmadığım blogumdayım. Hatta, dişe dokunur diye tabir ettiğim yazıları da okumaya kalksam, muhtemelen utanacağım, gözümü kısacağım, gayri ihtiyari. Hani eski fotoğraflardaki hale baktığımızda olduğu gibi.

Yeniden yazmaya başlıyorum. Bunu duyurduğum yazıdır bu. Sinyal yazısı. Yola çıkıyorum. Ha, iddialı değilim, bu ülkede 4-4-2'den anlayacak üçbin adam bulurum. Ama eminim onlarda bir maçı, özellikle Fenerbahçe maçını hiçbir zaman benim izlediğim gibi izleyemediler. Marifet, herkesin gördüğünü bir daha göstermek değil, kendi gördüğünü göstermektir. Ben kendi açımdan gördüğümü anlatayım ki, hepimizin dünya üzerinde ayrı yerlere savrulmuş, konmuş yaratıklar olduğumuzun farkına varalım, değil mi?

Sık paylaşmayabilirim, hatta arada sırada yazmayı es geçebilirim ama son boşluk kadar başı boş kalmayacak blog.

Haydi hayırlısı. Yeni bir blog sayfası açmak gibi de bir niyet var. Haydin Hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder