12 Mart 2011 Cumartesi

Kocaman Güneş Lazım


Mesele; federasyon, hakem ya da Aziz Yıldırım değil...

Mesele, kazanmaya kurulmuş düzen. Çünkü bu oyun sadece Aykut Kocaman ve Şenol Güneş ile öğrencilerinin oyunu değil. Kazananlar ya da kaybedenler sadece onlar olmayacaklar. Hatta, kazandıklarında onlardan daha fazla kazanacaklar var. Bilmiyoruz kimler.

Kötü gidişte suçun sorumlusu onlar ama iyi gidişte bundan en fazla nemalananlar onlar değil. En azından, verilen emeğe karşı edinilen kazanca göre, en fazla kazanan onlar değil. Baş rollerde onlar yok. Ama, futbol adına, futbol dünyasında her ne varsa, futbola insanlar tutunabiliyorsa, sayelerinde. Ama işler kötü gidince, çok sevdiğimiz kulüplere çok yakıştırdığımız o insanlar kişiliklerinden, duruşlarından ödün vermek zorunda kalabiliyor. Bir yanlış yaparak, sevdiğimiz kulüpleri temsil eden o insanlar zaman kazanmış oluyorlar, o koltuklarda. Bir yanlış yapıp, bize o yanlışlar arasında birçok doğru gösteriyorlar. Tam doğru da denmese de buna iyi denilebilir; iyiye dair ne varsa ellerinde görüyoruz, ekranlarda ve gazetelerde.

Düşünüyorum da Aykut Kocaman ve Şenol Güneş olmazsa bu dünyanın içinde, bize kalan Sadri Şener, Aziz Yıldırım, Yıldırım Demirören, Adnan Polat...

Mehmet Ali Yılmaz, Ali Şen, Faruk Süren, Serdar Bilgili...

Yaptığı açıklamalarla, Aykut Kocaman'ın yanlışının üzerine, kat be kat saçmaladığını düşünmüştüm...

Ama ben Sadri Şenerlerin değil Şenol Güneşlerin konuşulduğu bir lig istiyorum. Keza Aziz Yıldırımlar da istemiyorum ben. Aykut Kocaman, Can Bartu istiyorum ben.

Trabzonspor kulübü maskelerini taksınlar elbette. Ama Şenol Güneş'in maskeleri, şampiyonluk yolunda stratejik bir hamle olarak kalmasın. Şampiyonluk kaçsa bile sahip çıksınlar o maskeye. En azından suratlarında tutmayacaklarsa da, boyunlarına indirsinler. Hepsinin göğsüne birer mertlik madalyası olur hem, çıkarmazlarsa.

2 yorum:

  1. Mükemmel...Sporun gelişmesi, nitelikli insalara sahip çıkılmasına bağlıdır.Saçmalığın peşinden gitmeye değil.

    YanıtlaSil
  2. evet. umarım yarış, daha yakışıklı bir şekilde sürer.

    YanıtlaSil