20 Mart 2011 Pazar

Aykut 'biraz daha' Kocaman


Sanırım , Galatasaray'dan başka kimseyi yenemezdik bu oyunla. Ligin ikinci yarısında oynanan maçların bazılarında çok şahane futbol oynadık, o maçların bitişinde bu kadar inanmamıştım şampiyonluğa. Bunun puanla filan alakası yok bence. En azından, en çok onunla ilgisi yok. Bu maçın senaryosu başka olsaydı böyle olmazdı belki de. Fenerbahçe ilk yarı bir gol bulsaydı ve maçı 1-0 kazansaydı bu ilhamı alamazdı Fenerbahçe kulübü. Fenerbahçe cuma akşamı aldığı galibiyetle ve o galibiyetin alınış şekliyle ilham aldı şampiyonluk adına. Sadece şampiyonluk adına da değil.

Aykut, biraz daha 'Kocaman' sanki artık. Takımda bir şeyler level atladı.

Bu yıla çok kötü başlamıştık. Bunu iyiye yormuştum ben. Her şeye sıfırdan başladık dedim. Basamak basamak yükseliriz dedim. Bugünkü halimizi görünce, haklı çıkmaktan ne kadar mutlu olduğumu tarif edemem. Fenerbahçe ile Aykut Kocaman'ın serüveni dilerim bitmez. Beraber, iç içe büyürler bu hikayede...

Dilerim ki, bu büyüyen çınarın hikayesine saygı gösterilir ve gündelik başarılara kurban edilmez...

2 yorum:

  1. Sene başından ilk devre sonuna kadar. aykutun haketmediği halde geldiğinden, TD lik konusunda yetersizliğinden her yerde dem vurdum. Her yerde beceremeyeceğini düşündüğümü söyledim ama haksız çıkmala en az senin kadar mutluyum:D

    YanıtlaSil
  2. yanılmanın da faydaları vardır bazen.

    YanıtlaSil