12 Kasım 2010 Cuma

10 Sene Sonra, 12. Hafta, Gaziantep Deplasmanı


Sırf meraktan, Bundan tam 10 yıl önce 12. haftada neler olmuş, 12. haftaya denk gelen Fenerbahçe maçı hangisiymiş diye bakınca, fark ettim; 12. haftada Gaziantep ile oynadığımızı. Skora bile bakmadan, o acı dolu akşamı hatırladım.

Fenerbahçe üst üste iki hafta kendi sahasında oynayıp 5 atmış (Denizli 5-2,A.Gücü 5-1), ardından gümbür gümbür bir hissiyatla Antep'e gitmiş. Antep'in hocası Erdoğan Arıca. Gayet iddialı sözler söylemişti sanırım maçtan önce. Neyine güveniyorum diye düşünmüştüm, abimle İstiklal Caddesi'nden aşşağı doğru maçı izlemek için inerken. Abim daha önce iki 5 lik maçı bir cafede seyretmişti. Ben de yeni yeni sivrilen eleman olarak "sen de gel" teklifini bekliyordum. Büyümüştüm artık. Gitmez olaydım. Gol pozisyonları bulmayı bir kenara bırak, fenerin aciz kaldığı bir maçtı. 2-1 yenilmiştik. Maçın ayrıntılarına bakınca, golü de maç 2-0 giderken tee 86'da attığımızı gördüm. Gaziantep o sene çok iyiydi. Şimdi, bize bilendiği gerçek. Ama o Gaziantep olmadığı kesin. Fener hangi Fener olarak sahaya çıkacak onu bilmiyorum. Bu maçı, Galatasaray maçı kadar merak ediyorum sanırım. Yani, Fener nasıl bir sınav verecek bekliyorum. O açıdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder