7 Ekim 2010 Perşembe

Başarı Geldikçe Hatırlanan Evlatlar


"Olumsuz düşünenler de, başarılı oldukça, Mesut Özil'i bağrına basacak. o bizim evladımız"

Mehmet Demirkol, Mesut Özil'i Zidane gibi bağrımıza basacağımızı söyledi. Çok fazla çaktırmasa da, engin bilgi ve kültürü onu hala muhafaza etse de, Mehmet Demirkol kolaycı yorumlarına arttırarak devam ediyor. Başarı endeksli, çarpık düşünce biçimini ona yakıştıramıyorum. Onun biraz daha sorgulayıcı olmasını beklerdim. Mesut başarılı oldukça, olumsuz düşünenler de ikna olacakmış... Bu mevzuda tek gerekli şart başarı mıdır peki? Başarı gerçekleri örter mi?
Ya da tam tersini düşünelim, diğer başarılı olamayanlar, onlar evlatlarımız mı? Değil mi? Real Madrid'e gitmelerini mi bekleyeceğiz, İsviçre milli takımında oynayan oyuncuları evlat seçmek için. Real Madrid'e gidememişsen kimse sorgulamaz sen türk müydün değil miydin, neden İsviçre milli takımını seçtin vs

4 yorum:

  1. Mehmet Demirkolu Cem Dizdarla Cnn -Turk de yaptıgı bir programla tanımıstım Cem'i de tanıdıgım gibi..Çok daha farklı bakış açıları getiren işin farklı bir boyutunu değerlendiren bir görüntü içindeydiler..İkisini de hala takip ederim Cem çok programlara çıkmaması etkilidir belki ama hala aynı tavır aynı bakış açılarında..Demirkol ise yukardakine aynen katılarak işin çok kolayına kaçmaya başladı..Aykut olmaz Schuster olur..Ferrari Gökhandan kötüdür..Tamam böyle düşünebilirsin ama işi inat boyutuna getirip dediğim dedik durumunda..Biraz katıldığı programları seçmeli bence birazda Sergen onu bu hale sokuyor..Çünkü Sergen, Demirkol ne dese yanına destekçi Mustafa'yı da alarak bozuyor..Anlatmak istediğini aslında anlatan ama anlamayan Sergen'e kızarıp bozarıyor..Bu sırada Sergen'de hınzır hınzır gülüyor..Demirkol Kenan'la sunsun programı yeter..Çok polemik olunca inatlaşıp saçmalıyor..Eskisi kadar olmasa da hala kendisini takip ediyorum..Zaten takip edilcek kaç kişi varki..

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz için teşekkür ediyorum. Sadece yorum yazmanızdan dolayı değil içerikten deoalyı da. Söylediklerimi biraz daha açığa kavuşturmuşsunuz çünkü.
    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar,
    "Olumsuz düşünenler de, başarılı oldukça, Mesut Özil'i bağrına basacak. o bizim evladımız"
    mehmet bey'in burada demek istediği mesut başarılı oldukça biz onunla gurur duyacağız. mesut başarılı oldukça mesut aslında bir hata yaptı onu affedeceğiz değil. zaten çok sık takip etmesem ve yorumlarına çoğunlukla katılmasam da mehmet bey mesut'un yanlış bir karar verdiğini düşünmüyordur ben de düşünmüyorum. bence yanlış bir anlam çıkarmışsınız.

    YanıtlaSil
  4. Mehmet Demirkol hakkında kısaca:

    Geçen bir programda Volkan Şen'in durumuyla ilgili; Sergen ve Mustafa Doğan'ın "futbolcuya neden izin verilebilirdi?" açıklamalarını anlamak istememesini, bu işin psikolojik tarafını irdelemediğini, irdelemek istemediğini ya da dediğiniz gibi Sergen'le inatlaştığını düşündürttü bana. Üzüldüm Demirkol adına.

    YanıtlaSil