1 Mayıs 2010 Cumartesi

ve Daum Açıklar

:
-Sezon Sonu-2010

Gazeteciler 2 kupayı birden Fenerbahçe'ye kazandıran Daum'un basın toplantısını dikkatle izlemeye koyulurlar. Gelen başarının ardından, Daum planlardan ve başarıdan bahsedecektir.

Ve Daum girizgahı tamamlar, ana mevzuya akış yapar.

"Bu gün iki kupayı birden kazanmış Fenerbahçe takımının antrenörü olarak karşınızdayım. Bu sene büyük çabalar ve özverilerle bu başarılar geldi. Futbolcularıma zaten söylenecek söz yok. Onlar elinden geleni sahaya yansıttılar.

Biliyorum; bu camianın içinde de beni istemeyenler var. Ve ben başarısız olsam bundan mutluluk duyacaklar var. Çünkü başarısız olsam gönderilmem için bütün şartlar elverişli hale gelirdi. Onları yanılttım.

Onları bir daha yanıltacağım şimdi. 2006 yılından, yarım kalan bir işim vardı ve onu halletmek için burdaydım. Yarım kalan işimi tamamladım ve ülkeme geri dönüyorum. Herkese çok teşekkürler. Fenerbahçe'deki görevimden istifa ediyorum. "

2 yorum:

  1. Bu adam tam bir aç...
    Fenerbahçe dışında, daha fazla para kazanacağı bir iş bulamaz.
    Onun için bu bir hayal. Ancak güzel bir hayal.

    YanıtlaSil
  2. ben de gideceğini sanmam.
    bir ironi yaptım. durumun tam tersi olduğunun farkındayım. ki zaten şu saat itibariyle çifte kupa diye de bir şey kalmadı.

    YanıtlaSil