25 Ocak 2010 Pazartesi

Özer Hurmacı'nın Golüyle


Uzun zamandır eklemiyordum yazı. Hatta, üvey evlat muamelesi yaptım diyebilirim. Bazen müsait olmadım, bazen aklım başka yerdeydi.

Aklıma gelmişken bir not alayım, karlanmış yola tuz döküp açarcasına blogumla iletişimi kesmeyeyim.

Aklıma gelen Özer Hurmacı.

Ne kadar güzel bir anda kale önünde, Guiza'nın bir anda ayaklarına gelen topu beklerkenki ve golün kaleye gittiğini gördüğündeki hali. Fenerbahçe'de böyle sevinen, böyle top bekleyen birini görmek hoşuma gidiyor. O golü atıp sevinirken, ben de atmış kadar oldum.

Bu hissi en son Tuncay Şanlı, Fenerbahçe formasıyla top peşinde koşarken yaşıyordum. Ya da en çok onda yaşıyordum.

Yani izlerken, sayesinde o maç ile ilgili bağ kurmamı sağlayan bir futbolcuydu Tuncay Şanlı.

Dilerim, Özer kaybetmesin futbola dair motivasyonunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder