8 Kasım 2009 Pazar

Rio'nun Kumlarıyla Futbol Teyemmümü



Karadeniz sahil yolu yenilendi, Karadeniz civarında sahil bırakılmadı . O da çok acıydı . Samsun'dan sonrası adı gibi gerçekten şerit haline gelmişti. Dümdüz . Geçti gitti .

Büyük kentlerimizin irili ufaklı bütün oyun sahaları müteahhitlerin projeleriyle elimizden çıktı, bir bir . Şimdi bir bir biri birimize baka baka dururuz, koltukaltında futbol toupumuz . Sokağa çıkmaya üşeniyorsak vebkem açarız.

Şimdi sizleri, kaybettiğimiz küçük-büyük futbol arsalarımız için bir dakikalık saygı duruşuna davet ediyorum . Tiiii niiiim .

Tabii, yukarda yazılanlar 'merkezi çok uzak' bir deprem kadar sarsmıyorsa , sizi sığ futbol aşkınızla Rio sahilleri manzarasıyla baş başa bırakıyorum . Yakamoz düşerken . Rio sahillerinde yasaklanan futbol için üzülebilirsiniz .

Rio sahillerine üzülen tüm futbol aşıklarına gelsin o zaman ...

" Beni Rio'nun kumlarında teyemmüm etsinler , etsinler..." *





ŞARKI*:

(BENİ KÖYÜMÜN YAĞMURLARINDA YIKASINLAR)

Eğer ölürsem buralarda.

Eğer benim için ağlayan biri varsa başucumda.

Eğer ölürsem buralarda.

Vasiyetimdir beni götürsünler doğduğum topraklara.

Beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar.

Başucumda biten yediverenler, aşıklar ağlasınlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder