3 Kasım 2009 Salı

Muhsin Ertuğral


Birçok arkadaşımız onunla ilgili ayrıntılı bilgi vermiştir. Ve zaten herkes takdir eder sözlerle ondan bahsetmiştir. Ben sadece not düşmek için yazıyorum bu cümleleri . Benden daha iyi yorumlayan ve benden daha fazla bilgi sahibi vardır bu hoca hakkında .


Onun maç sonrası röportajını dinlerken nasıl bir hissiyat içindeydim tam bilemiyorum ama tahminimce çölde su bulmuş gibi bir surat ifadem vardı . Evet çok klasik bir benzetme oldu . Fakat biz (ya da ben) böyle bir ana ve insana az rastladığımız için, tek tük yaşadığımız bu durumda aynı benzetmeyi kullansak bile tekrara düşmüş olmayız.


Evinize elektrikçi çağırırsınız, adamı görürsünüz ve başında durmaya bile lüzum görmezsiniz işini yaparken . Ya da tesisatçı . Ya da bir üniversite hocanız vardır, öyle bir durur ve konuşurki her türlü biat edersiniz . Hissedersinizki bu adamın yürürken ardında bıraktığı gölgesinde ne bilgiler, tecrübeler saklıdır . İşte Muhsin Ertuğral bana bunu hissettirdi . Hiç böyle bir canlı türü görmemiştim futbol alemimizde . Onun duruşuna yakın diğer isim belki Mustafa Denizli'dir . Ama onun da arada yaptığı çıkışlar ve son yıllardaki futbolu malum .


Her ne kadar Sivasspor, lig içinde hoca değiştirse de, yaptığı bu isabetli karar için tebrik ediyorum . Şampiyon olamayan Sivasspor, geçtiğimiz sezon sıkça telaffuz edilen devrimi(!) yapamasa da belki bu yeni hocasıyla bir zihin devrimi gerçekleştirir, önümüzdeki anlarda ve zamanlarda .
.
Umarım yanılmıyorumdur .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder