20 Ekim 2009 Salı

Dolu Yağdırdı (Kocaelispor)


Dün apartmandan çıktığımda takır tukur sesler duydum ve bunun yukardan düşen bir şey olduğunu zannettim. Evet yukardan düşüyordu fakat bu bir dolu yağışıydı. Üstelik o sırada güneşi de görebiliyordum.
Kocaeli'nin dünkü hava durumuyla Kocaelispor'un hava durumu arasında bir benzerlik var gibiydi sanki.
Ayrıca sırf bu yazı için rüyada dolu yağışının anlamına baktım, ilginç yorumlar vardı.

Yorumlardan biri "eger o kimsenin ticaret icin denizde mal ve sermayesi varsa o mal ve sermayeden korkulur. rüya sahibi fakir ise muhtac oldugu, giydigi ve istifade ettigi seyler o kimsenin yaninda kalmaz ve gelecegi icin de bir sey biriktiremez." idi.

Diğeri ise "zamansiz dolu veya Kar yagdigini gören kimse, kisa süreli bir hastaliga yakalanir ve bunu cabuk atlatir." idi.

İlk yorumu ben Kocaelispor'a maç öncesi gelen hacize yordum. Avukatların krampon ve spor malzemelerini almak istemelerine. İkincisini ise Kocaelispor'un maçın başında gol yedikten sonra hemen bunu çıkarmasına.

Kocaelispor-Erciyes maçını da bir kafede izledik kuzenimle. Kuzenim bana bazı kafelerde Kocaelispor taraftarlarının toplandığını söylese de, Kocaelispor'un öne geçtikten sonra bir kişinin ağzından sakince "gol" sesi çıkması, 1-2 kişinin dönüp sadece bakması beni yadırgattı. Orda İsveç-Danimarka maçı oynansa belki bundan daha fazla kafa çeviren olurdu diye düşünmekteyim.

Tutmasa da insan biraz merak eder insan. Kayıtsız kalınır mı bu kadar? Bu kulüp kayıtsız şartsız Kocaeli'nindir.






__


Erciyesspor 2-2 Kocaelispor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder