27 Eylül 2009 Pazar

Kısa Not :61 Bilal

Birkaç gündür internet problemlerinden dolayı nete giremiyorum. Ve birkaç gün daha giremeyeceğim. Kafenin birinden yazayım birkaç satır ve çıkayım.

Gençlerbirliği- Trabzon maçı tam istediğim gibi geçmese de, yine de yetinebilecek kadar iyidi. Benim açımdan.

Maç ile ilgili en güzel an, Gençlerbirliği'nin ikinci golüdür. Golden önce 61 numaralı Bilal'i sahaya girerken görünce, bir an için teknik direktörün bir Türk mantığıyla, bir trabzonlu gurbetçiyi sahaya sürmüş olabileceğiyle ilgili cümleler kurdum.

Bir gol atabilir, oyunun kaderi değişebilir...Başı sonu bozuk, belli olmayan cümlelerdi işte.

Sonra maçı izlemeye devam ederken, serbest vuruşta aynı topçuyu topun başında görünce, "demek ki asist yaparak oyunun kaderini değiştirecekmiş" dedim. Çünkü ordan gol atacak fazla kişi yoktur, o atanlar da her zaman atamaz.

Sonra çok güzel bir gol izledik. Maçla ilgili iki arada bir derede kayda geçebileceğim husus buydu. Sevdiğim iki takımın maçı güzel geçti. Gençlerbirliği'nin kendi evinde yenilmemesi de beni memnun etti ayrıca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder