8 Haziran 2009 Pazartesi

Mehmet Topuz Serüveni

Malum Mehmet Topuz , Beşiktaşlı olduğuna dair açıklamalar yapmıştı. Aklımızda kalan ilk haber bu, konuyla ilgili. Peki süreç içinde hangi haberleri okuduk ve duyduk...

Mehmet Topuz (Fotomaç - 2 Haziran 2009)
Kayserispor'un kaptanı milli futbolcu Mehmet Topuz, artık takımda kalamayacağını, menajerler kanalıyla diğer kulüplerle görüşeceğini bildirdi..
Topuz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Fenerbahçe ile anlaştığı yönündeki haberlerin gerçeği yansıtmadığını belirtti.Kayserispor ile 1 yıl daha sözleşmesi bulunduğunu, ancak başka bir takıma transfer olması yönünde yönetim ile anlaştıklarını ifade eden Topuz, şunları söyledi:''Artık Kayserispor ile işim bitti. Yönetim, bana talipli bir
takım ile anlaşmaları durumunda transfer olabileceğimi söyledi. Şu andan itibaren menajerler kanalıyla görüşmeler sürüyor. Ben çok fazla ilgilenmiyorum. Beni transfer etmek isteyen takımlar kulübümle görüşecek. Hangi takımla anlaşırlarsa ben oraya transfer olacağım.''Bu konuları çok fazla düşünmediğini, tatil için ailesi ile birlikte Antalya'ya gittiğini anlatan Topuz, gönlünde hangi takımın yattığı sorusunu, ''Büyük ihtimalle Fenerbahçe veya Beşiktaş olabilir. Ama kulüplerin anlaşmasına bağlı. Galatasaray veya Trabzonspor'a da gidebilirim'' diye yanıtladı.
***
(Radikal - 4 Haziran 2009)
Mehmet Topuz, sabah yaptığı açıklamada, kulübünün kendisinin Beşiktaş'a transferine izin vermeyeceği şeklindeki haberlerin doğru olmadığını ifade ederek, "Bu sabah Kayserispor Genel Menajeri Süleyman Hurma ile görüştüm. Beşiktaş'la anlaştığımı ve Beşiktaş'ta oynamak istediğimi söyledim. O da bana kulüp olarak bu konuda kolaylık göstereceklerini söyledi. Fenerbahçe ile de görüşmelerim olmuştu ama Beşiktaş'ın teklifi ve yaklaşımı bana daha samimi geldiği ve Beşiktaşlı olduğum için siyah beyazlı kulübün teklifini kabul ettim.
Kayserispor Genel Menajeri Süleyman Hurma ise bu sabah Mehmet Topuz ile konuştuğunu doğrulayarak, "Ama kendisine 'Seni Beşiktaş'a veririz' dediğim doğru değil. Ben ona seni isteyen kulüpler var biz Fenerbahçe ile anlaşmak üzereyiz. O yüzden 'şu takımı tutuyorum, bu takımı tutuyorum' şeklinde beyanlar verme, sanı yakışmaz dedim" şeklinde konuştu.
***
Yıldırım Demirören ( Radikal - 4 Haziran 2009)
Üsküdar Beşiktaşlılar Derneği'nin Nakkaştepe'deki Bridge Restoran'da düzenlediği şampiyonluk kutlamasına katılarak, gecede çarpıcı açıklamalar yapan Yıldırım Demirören, “Beşiktaşlı'yım diyen futbolcu Beşiktaşlı'dır. O'nu almak isteyen olursa kendi ezikliği vardır. Mehmet Topuz camiamıza hayırlı olsun” dedi.
***
Beşiktaş Resmi Sitesi'nden Alıntı (kayserispor.org - 5 Haziran 2009)
Beşiktaş resmi inter sitesinde de; "Kulübümüz, Kayserispor'un milli futbolcusu Mehmet Topuz için görüşmelere başlamıştır. Beşiktaş Futbol Yatırımları Sanayi ve Ticaret Aş., Mehmet Topuz'la görüşmelere başlandığını İMKB'ye bildirmiştir." açıklaması yer aldı.
***
Fatih Gökşen (İnternetspor.com- 6 Haziran 2009)
Radyospor' konuşan Fatih Gökşen, Fenerbahçe ve beşiktaş'ın kadrosuna katmak için çekiştiği Mehmet Topuz'un "Doğuştan Galatasaraylı" olduğunu ifade etti.
Gökşen, şunları söyledi: "2004 yılında Ergun Gürsoy ile birlikte Mehmet'i kadromuza katmak için Kayserispor Başkanı Recep Mamur ve Mehmet Topuz ile görüşmüştük. Anlaşma noktasına geldiğimiz transfer son onda gerçekleşmemişti. Bugün ilginç olan Mehmet Topuz'un açıklamaları. Mehmet, doğuştan Galatasaraylı olduğunu söylemişti. Benimde bildiğim Mehmet Topuz, doğuştan Galatasaraylı."
***
Mehmet Topuz (ntvspor- 6 Haziran 2009)
ANTALYA - Transferi yılan hikayesine dönen Mehmet Topuz dün gece NTV Spor'un canlı yayınına katılarak gönlünün Beşiktaş’ta olduğunu açıklamıştı.
Aileden Beşiktaş taraftarı olduğunu belirten Mehmet Topuz, henüz resmi sözleşme imzalamadan Beşiktaş forması giydi.
Kayserispor'un Fenerbahçe ile anlaşmasının ardından Mehmet Topuz Beşiktaş’ta forma giymek istediğini belirtmişti.
***
Rıdvan Dilmen (ntvspor- 8 Haziran 2009)
'Topuz, Fener'e gelmek istiyorum dedi'
Rıdvan Dilmen, % 100 Futbol'da Mehmet Topuz'u ikna etmek için Antalya'ya gittiği iddialarına sert tepki gösterdi. Topuz'un Beşiktaş'ı seçmesine saygı duyulması gerektiğini belirten Dilmen, "Ancak Mehmet Topuz bu olaylar olmadan 1 hafta önce beni aradı ve Aziz Yıldırım'la görüşüp, Fenerbahçe'ye gelmek istediğini söyledi" dedi.
***
Topuz'un eski menajeri (Radikal- 8 Haziran 2009)
Topuz’un, yaklaşık bir ay öncesine kadar menajeri olan Ali Ekber Bozkurt, milli futbolcunun iradesi dışında açıklamalar yaptığını iddia etti. Mehmet Topuz ile 3 yıllık çok yakın bir dostluklarının olduğunu, 1 ay öncesine kadar da menajerliğini yaptığını belirten Bozkurt, "Topuz, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’a benim yanımda ’Bu formayı şerefle giyerim’ dedi. Ben şahidim" diye konuştu. Milli futbolcunun açıklamalarının iradesi dışında olduğunu ileri süren Ali Ekber Bozkurt, "İradesi dışında, yetkisiz menajerlerin yönlendirmesi sonucu o açıklamaları yaptı. Kendisinden söylemesini istedikleri şeyleri konuşuyor. Yakından tanıyan biri olarak tedirgin olduğunu da gözlemledim. Ayrıca Topuz’un takım tutma takıntısı yoktur. Hedefi, Anadolu’da oynayan tüm futbolcular gibi 3 Büyükler’de oynamaktır. Mehmet, düzgün bir çocuktur. Bana göre yanlış insanlar tarafından kandırılmıştır" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder